Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 1. července 2009

Znamení

ještě doznívá tónů nálada
byl to nářez, byla to paráda
nyní domů spolu jdem'
hudbou zmámeni
na tebe jsem natěšen
na tvá znamení
která mi dáváš
když už jsi nahá
samá voda, voda samá
přihořívá, hoří!
ztratím se já v tobě
jak kapka štěstí
v tom z lásky moři

* *
Asi by byl příhodnější název Samá voda, ale vzhledem k povodňovým událostem jsem zvolil slovo Znamení, podle názvu písně.
Na koncertu Divokého Billa jsem byl sice sám, ale náladu jsem měl opravdu výbornou, pohoda z pódia se přenesla velmi rychle do hlediště. Díky za takové skupiny. A uši? Ty byly v pohodě, byl jsem od reprobeden docela daleko :).
Myslel jsem, že sem dám svůj záznam části koncertu, ale bohužel. Ani přímé nahrávání do příspěvku, ani snaha nahrát na youtube se nesetkaly s úspěchem a tak dávám onu inspirativní písničku alespoň z jiného klipu na youtube.

klip: Divokej Bill - Znamení

3 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...