Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 29. května 2012

Pod proudem

Pozor, napětí!
kdo si hraje nezlobí
nebo krásně, jenom trošku
to se přeci dávno ví
nesvlékli jsme jen ponožku

to je ono, to je krása
nad ní muže srdce jásá
rychlý dech a stony něžné
z muže dělaj lásky vězně

hladím jemně mokrý klín
kde vzniká elektrický proud
vzrušuje tě silně, vím
tím napětím chci tebou plout

kdo už poznal v loži hrátky
vzpomíná a chce je zpátky
ten rád pod vnadami klesne
miluji tě! s láskou hlesne

* *
Na tento proud a na toto napětí není potřeba znát Vyhlášku č. 50, tohle napětí nehrozí pracovním úrazem. Naopak, účastníci "práce pod napětím" pracují na vylepšení svého zdravotního stavu. Lepší se činnost srdce, prokrvuje se pleť, vyplavují se hormony štěstí, spalují se kalorie atd., atd.

4 komentáře:

  1. Tahle báseň je skutečně elektrizující - ještě, že jsem neměla mokré ruce při čtení :) Moc povedená a nabitá silou krásné duše!
    Pane Básníku. Dlouho na Vás myslím a dlouho přemýšlím, zda byste nepřijal srdečné pozvání na letošní Dny Poezie do Broumova, které se odehrají od 19. do 21. října. Nebudu Vám nic vysvětlovat, ale raději Vás nechám přečíst moji krátkou recenzi z těch loňských, která myslím dostatečně nastiňuje program, který letos bude velice podobný a také společnost českých a polských básníků, do které byste eventuelně přišel. http://www.pozitivni-noviny.cz/cz/clanek-2011110004 . Prosím, popřemýšlejte o tom, poslala bych Vám přihlášku a nějaké další informace.
    Já sama letos pojedu již potřetí a neskutečně se tam opět těším, přestože jsem tam vždycky zdaleka nejmladší. Snažím se oslovit všechny, o kterých vím, že je těší básnit tak jako mne (i když já se spíše považuji za kreslířku) a nemusí jít o bůhvíjaké sonety. O Vás už dlouho vím, že básníte rád a celým srdcem a proto Vám nyní píši - doufám, že jsem Vás neurazila nebo neotravovala dlouhým komentářem - když tak mne můžete smáznout :) Ráda bych se s Vámi v Broumově případně setkala. Můžete mi napsat sem, na můj blog, či na email error.vol.666@seznam.cz, budu ráda!
    Přeji krásnou noc!
    Haňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohó, tak to je opravdu překvapivé! Děkuji mockrát, ale jak už je v hlavičce mého blogu napsáno, já slovo báseň v souvislosti s mojí tvorbou dávám do velkých uvozovek. Jsem rád, pokud se někomu něco občas zalíbí, ale jinak bych si ty svoje říkanky netroufl prezentovat na nějaké akci.
      Ale za nabídku mnohokrát děkuji. Vážím si toho.

      Vymazat
  2. Prý že není básník!!!
    Stačí dát do slov štipek vrozeného umu
    a už srší napětí v každém jiskřivém rýmu ...

    OdpovědětVymazat
  3. Lenka to napsala skvěle i za mne,
    v Tobě to krásné poetické jiskření prostě je a já jsem moc ráda, že vnímáš, cítíš lásku i pocity člověka, takové jaké opravdu jsou a dokážeš o nich psát s pokorou.)) Jind.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...