Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 15. března 2011

Na klíček

Víla

do zámku zastrčen je klíč
nyní jsem ho otočil
do světa nepustím tě pryč
nechci, abych sám zas byl

prosím, zůstaň, moje vílo
stane se tak ze mne král
štěstí by mne opustilo
kdybych sám tu opět stál

s kým bych potom fanty hrál?

* *
Opět jedna zaláskovaná.
Je to tak. Když je láska v rozpuku, tak parteři chtějí být co nejvíce spolu a možná by i tím zámkem otočili. Škoda jen, že toto období trvá tak krátce. Ale to už jsem možná tady psal.

4 komentáře:

  1. Zrasnaaaa...Jj, nic netrva vecne...
    S pozdravem Stella

    OdpovědětVymazat
  2. Chtela jsem napsat samozrejme KRASNAAAA :-)))))
    Stella

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná básnička. Jen nesouhlasím s komentářem. :-) Zamilovanost, poblouznění či okouzlení snad trvá jen pár měsíců, ale LÁSKA? Ta pravá, opravdová, upřímná, tryskající z hloubi srdce? Ta trvá celý život... Pokud zmizela, pak to nebyla láska...
    Mám skoro 70-tileté známé a na jejich vzájemném vztahu je ta láska vidět i cítit. Kéž by se mi někdy zadařil tak nádherný vztah jako mají oni dva. Jsou mi krásným vzorem a hlavně mi dávají naději, že láska kvete v každém věku...

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie, vím že existuje. Vidím ji mezi příbuznými, známými, kamarády. Je ale i mnoho příkladů opačného ražení. A nad tím byl ten můj povzdech, protože mám pocit, že toho prázdna po vymizení zamilovanosti je čím dál více.
    Ale dokud Láska existuje, tak můžeme doufat, že potká i nás, respektive že ji neztratíme. :)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...