Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 6. ledna 2009

Císařovy nové šaty

Košile

už dávno jsme měli odejít
a ty nevíš, co na sebe si vzít
před zrcadlem jsi bezradná …

nemohu nevšímat si tvé krásy
když košili za košilí převlékáš si
mně ve všem zdáš se bezvadná

lépe snad nemůžeš už vypadat
mne chutě začínají přepadat
už nechci ven do těch veder

zpoždění stejně máme veliký
mne fascinují tvých ňader knoflíky
tu košili si už prosím neber …

zahalím tě do svých dlaní
budeš krásnou mojí paní
moc, moc mám tě rád

rety vezmu míru tvého těla
císařovy šaty abys měla
pojď se, lásko, milovat

* *
Znáte to, máte jít do divadla, na večeři či někam jinam a vaše drahá polovička dělá vše pro to, abyste náhodou nepřišli moc brzo :). Pokud to není důležitá obchodní schůzka, tak místo nervózního podupávání doporučuji obléknout manželce a potažmo i sobě císařovy nové šaty. Ty prý stejně ženám sluší nejvíce. Dávám do knihy manželské, ale jsem si vědom, že má rada je provozovatelná spíše v době předmanželské a novomanželské. Klasicky založený manžel se asi víc bude těšit na tu večeři, neb láska prochází žaludkem, a nebo do divadla na Othella :). Jak je patrno i z textu, "básnička" vznikla v parných dnech loňského léta. Pro ilustrační obrázek jsem sáhl opět k oblíbenému Pavlu Polovi.

2 komentáře:

  1. Krasne jsi vse napsal , trochu jsi mi pripomenul davne roky , kdyz jsem jeste chodila do divadla, naposledy jsem dostala listky od syna jako darek na divadelni predstaveni do Prahy, kam jsem ale nemohla jet, Moc mne to mrzelo. Potesila jsem se tady s tvymi versi a krasnymi radky Dekuji. Jin.

    OdpovědětVymazat
  2. Ted jsem se zasmála. Pryč jsou doby, kdy jsme chodily na plesy apod. Ale to já jsem marně hodinu čekala, než se manžel vykodrcá z koupelny a z pokoje. Tohle není můj případ... Ale básnička je náádhernááá. Pravda...čekat mě něco podobného, tak se budu možná také oblékat "hodinu"....

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...