Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 14. května 2012

Ocenění

Dostal jsem ocenění za hezký blog. Krásné a překvapující, protože jsem s tím nikdy nepočítal. Proto moc děkuji.
Je dobrým zvykem předat ono ocenění dál. Protože to ocenění nese označení Versatile blogger, tedy univerzální či všestranný, tak je mé rozhodnutí jasné.


Ačkoliv několik ocenění již dostala a toto od Dajvly vlastně zároveň se mnou, dovolím si ho Amelii dát za blog Autíček Jeníček ještě jednou. Je totiž všestrannou až do adonai. Fotí, píše a hlavně se stará o svého syna a další svět postižený autismem. Je to úvazek na opravdu skoro 24 hodin denně. Toto ocenění je málo za to, co dělá.
Druhým človíčkem, kterému jej pošlu dál, je kamarádka z Moravy za blog Psáno na Salaši. Lenka píše nádherné básně opravdu prosáklé poezií, ne jen rýmem a ještě svá dílka ilustruje vlastními fotografiemi.
A třetí oceněný blog patří paní Jitce za blog Rejcka. Zde se všestranně píše o dění kolem autorky. Tedy o školství, o divadle, o knihách její rukou (počítačem) napsaných a jí naopak čtených, o Praze, pejskovi a mnohém dalším. Její blog se hezky čte a ocenění je na místě.

5 komentářů:

  1. Gratuluji ke Tvému ocenění a mnohokrát děkuji za to své. Vážím si toho a jsem Ti za něj vděčná.

    OdpovědětVymazat
  2. I já se přidávám ke gratulaci a zároveň chci poděkovat za všechny autory, pro které jsi nejen vzorem, ale i nezjištným pomocníkem

    Takže
    DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, já děkuji vám, rád u vás nakukuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Ze srdce Ti Bohoušku blahopřeji.)) Jind.

    OdpovědětVymazat
  5. I já děkuji a zároveň blahopřeji,byť se zpožděním,ale nějak mi nešly vkládat komentáře a já než něco vyřeším,to trvá. Moc děkuji

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...