Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 1. května 2012

Prvomájové políbení 2012

Pod rozkvetlým stromem
pod rozkvetlou třešní
či snad stromem jiným
zkrášlíme den dnešní
to rád ti učiním

pod rozkvetlou třešní
políbím tě dlouze
jsi mé víno mešní
krásná ve své touze

nevidíš  nějaký strom?

* *
Tak toto je naprostá funglovka z dnešního rána napsaná ještě v posteli. Teď jsem ji jen učesal a upravil pár slov a pouštím do do světa.  Snad se dnešním čtenářům (dnes mám díky prvomájovým dílkům velký nárust čtenářstva a já jsem rád :)) bude také líbit.
A hlavně to líbání na čerstvém vzduchu. Snad všechny stromy nestačily ještě odkvést. :)

6 komentářů:

  1. Střešně sice odkvetly, ale i pod jabloní
    políbení krásně voní ...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já políbená nebyla, nevadí mi to :-)) ale mám moc ráda první Máj. Krásný den přeju

    OdpovědětVymazat
  3. Máš u mně ocenění za blog. Krásný večer :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně, je to pro mne čest a překvapení.
      Opravdu děkuji!

      Vymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...