Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 9. června 2012

Kaktus aneb I příroda tvoří poezii

  Takhle to před několika dny začalo...

 A takhle pokračuje. Foceno dnes ve 20. hodin.


A ještě dvě videa. Jedno večerní HD a jedno ranní v menším  rozlišení.

* *
Vánoční kaktusy byly dosud jedinými, které nám doma kvetly. I když pravda nejen na Vánoce, ale i několikrát během roku. 
Tentokrát nás potěšil svojí nádherou i tento chlupáč. A můžeme se těšit ještě dál. Jsou vidět další dvě poupata.

foto a video: mutil

6 komentářů:

  1. To je nádhera. Já kaktusy moc nemusím, ale ty kvetoucí se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta krása mi připomněla dobu, kdy i u nás květ kaktusu těšil každoročně oči i nos omamnou vůní. Jenže po změně způsobu vytápění některé z rostlinek chřadnou a marodí. Až pro ně najdu lék, snad se taky odmění neopakovatelnou krásou květu ....

    OdpovědětVymazat
  3. Toje nádhera, jako by ten kaktus měl řasenou sukénku z krajek, ta bohatost květu, prosté, radost je se na něj dívat.Jind.

    OdpovědětVymazat
  4. TAk to je něco! Velice zvláštní způsob květu, to jsem ještě neviděl. Ta příroda nás pořád něčím dokáže překvapit. Přeji další silná poupata.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za napsané komentáře. Květ byl, byť jen necelých dvacet čtyři hodiny moc krásný. A už sílí další poupě

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je nádherný! Mám ráda kaktusy.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...