Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 30. listopadu 2008

Adventní přání

Adventní svíce

a už jsme zase
v adventním čase
v krásném tom období
kdy pod stromkem štěstí se narodí
již zde hoří první svíce
a já si přeji ponejvíce
by nejen na onom věnečku
hlavně v našem srdéčku
planula ta sváteční světla
a po celý rok láska byla na zlobu metla

* *
Opět jedna mimo abecední pořadí, ale tato přesně rok stará básnička si to zaslouží.
Opravdu je škoda, že nám ta ohleduplnost a láska často nevydrží ani do konce roku. Kolikrát už jsem dostal takovou ťafku, která mne vrátila do reality, že už je po svátcích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...