Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 23. listopadu 2008

Voda

krásný cit probudila jsi ve mne
čím asi dovedla's mě získat?
já, nemluva ze znamení Ryb
co v hlubinách výšek stále má svou hlavu
a jistě spoustu dalších chyb
chci ve vlasech Tě vískat
ve vlnách lásky plavu

Tvé hebké kadeře vábí mé dlaně
do očí vklouzlo Ti nebe
ústa máš sladká, rety své dávám na ně
na hrudi hřeji si Tebe
Tys můj středobod, kol kterého se točím
jsi jako voda, co láká
a pobízíš, ať do Tě skočím

* *
Je hezké mít svůj středobod :-)

foto: mutil - Sázava u Stvořidel
.

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...