Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 16. listopadu 2008

Vím, měl jsem vstát

Ručník

popili, pokecali jsme dosti
teď spát jdu do pokoje pro hosty
džíny už jen kolena mi kryjí
najednou oči do tebe ryji

tedy jen pro ručník prý si kráčíš
Tvá ruka do froté po tmě sahá
víš, že tlukoucí srdce mi plašíš
rentgenuji Tě, pro mne jsi nahá

dlouho trvalo to tvé hledání
zavřela‘s dveře, vím, žes čekala
měl jsem ale kolena svázány
další šanci příště jsi nedala

jalová byla tak moje touha
okouzlený jsem byl jenom trouba
nyní už vím, když štěstíčko chceš mít
kolena rozvaž, musíš k němu jít

* *
Částečně pravdivé jádro příběhu. Skutečně si hostitelka přišla pro ručník, skutečně jsem měl kalhoty na půl žerdi. Ač je to krásná žena, mé oči se pod její domácí úbor v tom přítmí nedostaly a navíc manžel čekal na ručník. Eroticko mentorský podtext se nabalil až po letech díky mému přebásnění oné situace :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...