Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 12. března 2009

Peklo

Peklo

řekni, je to velký hřích
a peklu propadl jsem zcela
že dotýkám se retů tvých
jsi dotyky těmi potěšena?

řekni, zda se pekla bojíš
či chceš mi srdce, tělo dát
v jednom kotli se duše spojí
v páru nemusíš se žáru bát

nemusíš mít strach ze síry
že panenský sežehne ti věnec
jménem krásné lásky síly
milostný udělejme propletenec

* *
Milostný propletenec určitě není peklem, ba naopak. Ale jsou i tací, co po rozpletení dokážou udělat ke své škodě peklo sobě a partnerovi(ce) už tady na zemi. Tak, ať vás to nepotká.
Z odkazovaného článku jsem užil ilustrační obrázek. Článek jako takový jsem četl letmo a určitě nevyjadřuje zcela mé názory. I když i hřešit by se mělo přiměřeně :)

5 komentářů:

  1. Ó Mistře,
    té básni chybí konec. Jak dopadla Vaše výzva oné Neznámé?
    Sad Little Fox

    OdpovědětVymazat
  2. Lištičko, ona to ani tak není výzva, jako spýše takové ututlané zamyšlení, co asi prožívají děvčata, když se, nebo než se rozhodnou pro "poprvé" - mám už, nebo ještě počkat?

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, díky tedy za vysvětlení. A že jsem tak smělá, oni chlapci se také rozhodují zda již ano či nikoliv a počkat?

    OdpovědětVymazat
  4. Dokud si hoši hrají a hádzajú čerešne za blúzky, tak nad tím ještě nepřemýšlejí. A když si přestanou hrát a za blůzku chtějí místo třešní dostat ruce, tak nad tím nepřemýšlí tuplem. :)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...