Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 18. března 2009

Pod peřinou

Žena

poodhrnu peřinku
vkládám se mezi tebe
líbám tvoji jeskyňku
uvádíš mne do nebe

v rytmu malém pánev reaguje
z retů uniká ti sten
vzrušením bříško se pohupuje
prožíváme krásný sen

dlaně kloužou ti po těle
nemohou nabažit se jej
ty oddáváš se mi cele
v náručí tvém je mi hej

* *
Já vám povím, že si s námi Matka příroda pěkně zahrála, když akt páření přeměnila na lásku a touhy. Tedy, ne že bych byl proti, ale rozumově vzato, co by odpadlo bolení hlav (na ten jeden týden v roce by se manželky i těšily), zmizely by reklamy na "bezpečně s křidélky", ubylo by znásilnění mimo období říje, a hlavně by poetové neplácali časem na vymýšlení pochybných děl a uvolněné mozkové kapacity by mohly přemýšlet třeba nad bojem s rakovinou či třeba, jak v brzké době nahradit fosilní paliva. Tedy, Příroda se u nás trochu sekla, ale zase je to příjemné. Občas a chvilku :)

4 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...