Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 28. června 2009

Bouře



náhle je tady!
protržena hráz nebeského rybníka
okno hned zavřít
před tou deštnou smrští kdosi tam utíká

hladina stoupá
přívalová voda protéká ulicí
k tomu se blýská
nad námi válí sudy, buší palicí

vyhlížím slunce
zimní je chlad, hore stále zataženo
nelze teď říci
léto toto námi budiž pochváleno

* *
Dělal jsem poslední upravy na předchozí Procházce a tu skoro bez předchozích varovných známek se spustila deštivá smršť a o něco později začalo hřmít. Naše ulice se okamžitě jako vždy při velkých deštích naplnila vodou, která pak jako říčka teče na křižovatku s hlavní ulicí. A tak jsem sedl a napsal Bouři. Teprve chvíli potom jsem se dočetl, že na Moravě jsou záplavy, padaly domy a umírali lidé. Co je proti tomuto neštěstí pár centimetrů na silnici.

foto: mutil - snímek z mobilu, výřez
.

3 komentáře:

  1. A smutek prší do beznaděje...
    Víc není co dodat, vystihl jsi přesně letošní začátek léta
    Snad jen poslat dárcovskou SMS
    a věřit, že pomůže potřebným

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, už jsem posílal. Je to skutečně to nejmenší, co můžeme pro ty přírodním živlem postižené lidi udělat.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nádherné.Vájinka

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...