Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 25. června 2009

Procházka

Pavel Pola: Liduprázdno (skoro))
od vody velký chlad vane
nezajdeme na nábřeží?
řekni: zahřejte mne, pane
prosím, na tom mi záleží!

obejmu tě kolem ramen
přitisknu se nejprv plaše
ve vodě snad každý kámen
uslyší pak srdce naše

* *
Kdepak, chlap využije i nepřízeň počasí, aby se přitulil :).
Zúčastnil jsem se vernisáže výstavy fotografií o Vltavě mého oblíbeného Pavla Poly, jehož fotky zde velmi často používám jako ilustrace. Zde prezentovaný obrázek jsem už znal z Pavlova fotoblogu, ale ve velkém papírovém formátu mě znovu velmi zaujal. A tak vznikla Procházka.

Re na Procházku
Malá Izis

tak na procházku snad šel byste rád,
i když je venku nepohoda, chlad
a přitulit se k ženě přijde vhod
já hleděla bych do těch vod
co pod námi si proudí nevím kam...
pozvání vaše přijímám
a přitulit se .... bude se mnou amen
já nemám srdce, jak ve vodě kámen.

Neodolal jsem a onen veršovaný komentík jsem připnul k mému dílku. Malé Izis děkuji.


.

3 komentáře:

  1. Tak na procházku snad šel byste rád,
    i když je venku, nepohoda, chlad
    a přitulit se k ženě přijde vhod
    já hleděla bych do těch vod
    co pod námi si proudí nevím kam...
    pozvání vaše přijímám
    a přitulit se .... bude se mnou amen
    já nemám srdce, jak ve vodě kámen.
    Malá Izis zdraví básníka.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za návštěvu na vernisáži i za milé básničky. Velmi mě těší, že v mých fotografiích nalézáte inspiraci a že se hodí jako ilustrace k Vašim básničkám. Přeji Vám hodně zdarů v dalším básnění.

    Pavel Pola

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nádherné.Vájinka

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...