Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 4. března 2009

Bod tání


nízký mám bod tání
díky tvému povídání
rýmování
podívání
pousmání
dotýkání
zulíbání
mne svlékání
proplétání
milování...

* *
Tak opět doma. Tento Bod tání není, jak by se nabízelo, lázeňský úlovek, ale ještě předlázeňská reakce na báseň kolegyně.
.

2 komentáře:

  1. Tedy básníku, ještě jsem sice nepřečetl všechny Tvé básně, ale jistě na to dojde. Líbí se mi Tvůj všestranný pohled na barvy světa, života, Tvoje tvůrčí invence. Je povzbudivá a motivující zároveň.
    Tvůj blog je přehledný a dobře se v něm vyjímá doplňující grafika k textům. Dovolil jsem si přidat odkaz na něj na svůj blog.
    Přeji Ti ještě mnohé vydařené básně, jakých je tu spousta.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...