Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 17. června 2012

Jezinka

Jeskyně víl
stoč si vlasy do drdůlku
aby krk byl volný

přesunu se na tvou půlku
líbat tě jsem svolný

hladím tvoje tělo krásné
košile jej nekryje

polibky mi dáváš slastné
amor pěje árie

otvírá se tvá jeskyňka
připravena štěstí dát

tělo mé se jak jezinka
na chvíli chce v ní ohřát

* *
Dětem se omlouvám, že jsem si vypůjčil jezinku do svého dílka. Ale jistá paralela s onou pohádkou tu přeci jen je, nezdá se vám? Mnohdy i ono: "Jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme!" :) Ale jinak vážně myšlené milování je přeci z říše pohádek, ne?

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...