Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 8. března 2012

MDŽ

Karafiátové srdce
osmého března dávám rád kytičku
ty jsi má žena, vracíš mi hubičku
ty jsi ta žena, kterou jsem zasažen
s tebou je hezký přec každý nový den

tedy nejen mezinárodní a žen

* *
8. březen už není až tak na popředí zájmu jako mu předcházející Valentýn. Jednak je to dáno tím, že ho dost zprofanoval minulý režim a co bylo za "totáče", tak to je přeci špatné, a jednak se na něm nedá vydělat jako na již zmiňovaném 14. únoru. Ale se mi zdá, že tradice přeci jen tak trochu vstává a kytičky se dávají.
Proto i já dnes posílám kytičku coby samozvaný zástupce všech zapomnětlivých manželů. :) A protože se dávávaly převážně "obyčejné" karafiáty, tak to je srdéčko z karafiátů. 
Hezký den, dámy.

3 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...