Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 14. března 2012

K narozeninám 2

Marie Choutková

Já tě zdravím, milý pane
Je to tak a je to dané
Také ses jí dneska dožil
Dává Ti však mládí do žil
Nevadí, však dobrá je
Jen si s Tebou  pohraje


Číslo, chceš-li numero
Mívá moudré sombréro
Ať ta tvoje padesátka
otvírá jen šťastná vrátka
aby život pořád kvetl
a nikdy Ti nic nepopletl

* *
A tuto veršovánku mi poslala kamarádka Maruška. Samozřejmě i jí moc děkuji.
Obrázek jsem si dosadil sám. :)

obr.: Sombréro

2 komentáře:

  1. Mutile, máš padesát?
    Není to na Tobě znát.
    (tedy aspoň na fotce :-)
    Takže chci ti také přát,
    ať už máš ...cet nebo ...sát,
    zůstań pořád veselý,
    s hlavou plnou pěkných rýmů,
    ať tě klouby nezlobí,
    a že píšeš o lásce,
    ať ti nikdy nechybí.
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ti, Kopretinko!
    A na té fotce nejsem já, mne poznáš podle kšiltovky. :))

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...