Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 13. září 2008

Samota

Krb

proto jsem se mladičká vdávala
abych dělat nemušíla…
hezká písnička

my sice nemáme krávu
nechodím na trávu
ale jinak mám všechno v hrbu

vypni ten počítač, líbej mne zase!
ták!... vyšroubuji pojistky
do středověku přesunu nás v čase

pak všimneš si snad, že jsem
pohladíš mi vlasy, víno otevřem
a budeme se dívat do monitoru krbu

* *
Tak sláva! Už jsem z nemocnice opět doma a mohu zase uveřejňovat své výmysly.

Tuto "báseň" jsem jinde v anotaci uvedl slovy: "Všem počítačovým vdovám." Myslím, že ani většího komentáře nepotřebuje.


1 komentář:

  1. Hello, I like this blog.
    Sorry not write more, but my English is not good.
    A hug from Portugal

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...