Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 17. září 2008

Slzy

Ledové ostří

když na jaře střechýle pláčí
a slunce pomáhá jim v tání
smutek do očí se mi tlačí
tvé srdce roztát se brání

marně čekám na tvou něhu
v dlaních kapky vody mám
jsou stvořeny z tvého ledu
nemrznou, svoji sůl v nich mám

moc krásné bylo tvoje srdce
po tvářích tekou mi sestry slané
pro to srdce zmrzlé prudce
nevím, nevím, co se s námi stane

rampouchu jeden!

* *
Původní myšlenka byla, že napíši o pozvolném příchodu jara - když na jaře střechýle pláčí. No, a vidíte, jak se to opět zvrtlo.

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...