Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 18. července 2008

Pošťačka

u domku na lavečce sedávám
ji vyhlížím a čekávám

mnoho peněz jsem já dal
za psaní, co jsem sobě psal
jen aby u mých vrat postála
z mopedu se na mne usmála
a podala mi obálku prázdnou

obden řídítka ke mně točí
já rád se dívám do jejích očí
že prázdné obálky mi vozí, ví
věřím, že se ke mně posadí
z mopedu sesedne jednou

ech, zdá se, že smůlu mám
jiného pošťáka dali nám

* *
Asi by to patřilo do Knihy bolestné, jen těch peněz co promrhal a pak dostane pošťáka... :) Ale i ta smůla by se měla brát s humorem, proto Kniha humorná.
K dílku mne inspirovala má kamarádka doručovatelka, která na svém mopedu zajíždí do okolních vesniček v létě, v zimě. Jejími slovy: "Jízda na mopedu ve sněhu je prima adrenalinový sport."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...