Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 13. července 2008

Perníková chaloupka

Perníková chaloupka

v pět přijď k hodinám ...
je skoro šest a jen já tu jsem
s kyticí si stojím sám
smutkem jsem skoro nemocen

jak malý Jeníček připadám si
co Mařenka se mu ztratila
jako bych kráčel tmavými lesy
bez světlušky, která by svítila

a náhle slunce svítí
vidím kráčet tě chodníkem
verš mohl bych teď složiti
o štěstí svém velikém

jsi sladká jak z perníku srdce
já Jeníček jsem a ty chaloupka
perníček naloupat si musím přece
jsi milovaná má pokroutka

* *
Taková drobná inspirace z pohádkové říše. No, není i láska pohádka?

1 komentář:

  1. Jestli je láska pohádka? Tím si nejsem moc jistá...zatím mám pocit, že spíše tragédie...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...