Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 14. září 2008

Sbohem

Stopy

před vločkami zvedám si límec, klopy
odcházím, za mnou rychle mizí stopy
nevadí, stejně nebudu se vracet zpět

mrazivé peří dopadá mi na líce
však tvé ‚Sbohem!‘ studí mne více
a ticho, výmluvnější tisíce vět

snad až zmodrá obloha a zezelená tráva
vzpomeneš si, dívenko, že měla jsi ráda
jinému své písně ale budeš pět

* *
Tato věcička vznikla v listopadu 2007 před odchodem na odpolední směnu. V té době jsem měl opět pár dnů autorské prázdno, no, a ten den se dalo do celkem silného chumelení. Díval jsem se ven, abych věděl, co mne čeká cestou do práce, a pozoroval jsem zachumlané lidičky. A tak asi čtvrt hodinky před odchodem vznikly tyto verše.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...