Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 17. srpna 2008

Rytíř

Rytíř


včera cítil jsem se na sto let
nemoh‘ jsem se otáčet
zvláště pravá strana dělala mi potíže
smutného máš, holka, rytíře
zatuhla mi hodně záda
budeš mě mít takhle ráda
když místo láskyplného vrnění
nabídnout ti mohu jenom „brnění“?


* *
Náhodou abecední pořádek uveřejňování mých dílek přinesl docela příhodné veršíky. Touto říkankou se na nějaký čas odmlčím. Jedu si lehnout, ne na dovolenou, tu jsem měl nyní, ale na lůžkové chirurgické oddělení. Takže chvíli nebudu na netu a tedy ani zde.

Jinak, onen Rytíř se narodil na podzim loňského roku, kdy jsem poprvé zůstal v mírném předklonu a nemohl se dostat do svislé polohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...