Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 14. srpna 2008

Ruce

Pavel Pola - Akt IV

prosím, soucit se mnou měj
v kalhotkách pobíháš jen zas
to mi, miláčku, nedělej
na tvém těle budu se chtít pást

přistupuji, objímám tě ze zadu
ruce z bříška stoupají mi výš
cítím, že k hrátkám máš náladu
zadečkem v klíně mi vrtíš

své dlouhé prstíky máš hravé
pod gumu zajela tvá dlaň
ústy mi dáváš polibky žhavé
a přitom mi saháš Naň

On na dotek jemný reaguje
a roste ve tvé dlani
ruka má do krajky nakukuje
také si s láskou sáhnu na Ni

* *
Kdysi jsem byl na jednom fóru tak trochu vyzván k napsání nějaké erotické. Protože v těchto věcech nejsem až tak otevřený, tak toto je můj "erotický" počinek, jen jsem nechal nakouknout do krajky. A další si čtenář musí domyslet :).

1 komentář:

  1. Krásný "erotický počinek"... jestlipak má i pokračování? :-)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...