Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 10. prosince 2011

Stand by me lázeňské



* *
Díky televiznímu hledání talentů jsem loni objevil Two Voices. Dnes jsem po čase opět zabloudil na jejich oficiální stránky a s chutí si přehrál video Stand by my, které jako by mne vítalo z Lázní Bohdaneč.

A ještě jedna píseň se zmínkou o lázních. Ale ta o lázních není, ta je o životě. Snad potěší. Mne rozhodně potěšila.



video: youtube

2 komentáře:

  1. Přišla jsem poděkovat za návštěvu, za hezká slova, za přízeň :o) příspěvky tady, musím napsat, jsou úžasné :o) Moc hezky jsem si početla...
    Přeji jen to nejlepší do dalších dnů...Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za návštěvu a za pochvalu, potěšila. :)

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...