Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 25. prosince 2011

Jsem nahá

Veru
Jsem nahá
jak stromy

co podzim
svléká jim
šat

a v dešti
myšlenek

jsem svůj
vlastní kat

-iluzí

co nemají
břehy

jak touha
po troše
něhy

a pevnýho
objetí

Láska

je jenom
pohádka

pro děti

lehce se
uvěří

-pak zmizí
jak pápěří-

a zůstanem
nazí

jak stromy
co podzim

svléká jim
šat

Ne já,
to on je
ten kat

co sotva tuší
že pod kůrou
jak stromy
i já mám duši-

* *
Možná si řeknete, že se tento text nehodí do svátečního dne. Ale proč ne? Naše trápení většinou nezmizí jen díky tomu, že něco slavíme, že má být všeobecně pěkná nálada. Proto si dovolím dnes vložit tuto citlivou báseň mé oblíbené autorky Veru. Věřím, že si ji mnozí rádi přečtou a pochopí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...