Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 18. září 2011

Natěšená ruka

Ruka
dobré ráno, milý tvore
já jsem vzhůru, též jsi hore?
chci tě totiž hladit, líbat
do nového rána vítat

ruku svou mám natěšenu
hladit bude moji ženu
už pod deku tobě kouká
někam se to souká, souká

hladí tebe ona nyní
až se sbíhaj chutě, sliny
i má pusa bude konat
já chci totiž láskou stonat

hladím a líbám, mám tě rád
slyším tvé srdce bubnovat
líbám a hladím, miluji
tolik tě, lásko, zbožnuji

* *
Omlouvám se, ale nevím proč se mi nejčastěji teď honějí písmenka hlavou po ranním probuzení. Zcela logicky se nejlépe sní před usnutím, ale já si teď básním "ráno". Asi pro hezký den. A ten přeji i vám.

1 komentář:

  1. Žádné omlouvání,
    když cestou ranní
    přichází do slov touha!
    Noc často bývá dlouhá
    a s ránem kráčí snění

    Tak přeji všem stejně hezké probouzení ...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...