Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 6. září 2011

Do školky

Kopretina: Na cestě
ruka svírá malou ručku
synek na hlavě má hučku
děti jdou svou cestičkou
provázím je hubičkou

na cestičce života
ať nečíhá zlobota
foto chrání vzpomínku
bude hladit maminku

* *
Krásný obrázek dvou malých sourozenců kráčejících do školky jsem si půjčil z blogu "mé" čtenářky Kopretiny. Tato fotografie mne něčím okouzlila. Snad krásným vztahem dětí držících se za ruce, který byl podkreslen úpravou obrázku do stylu staré fotografie. Jistě jednou potěší děti i rodiče.
Přeji hodně štěstí do života. :)

2 komentáře:

  1. Jé, Mutile,
    tak já se jdu podívat, na co jsi potřeboval fotku, ale tohle jsem teda absolutně nečekala, tos mě dostal :-).
    Překvápko se ti fakt povedlo. Děkuju za básničku i milý blog.
    Janka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká fotka,
    hezká básnička
    a moc milé děti

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...