Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 7. září 2011

Je krása lásku dát

Láska je krásná
než navlékneš triolu
potěšme se pospolu

vedu výpad solidní
ústa tebe znehybní
ruka moje za chvílku
kasá noční košilku

ona už na zem padá
nahý jsem a tys nahá
láskou svou se bavíme
city, těla mazlíme

dobré ráno, mám tě rád
krásné je se milovat

* *
Krásné je lásku dát a cítit odezvu i od partnera. A to nejen u "dobrého rána" a na "dobrou noc". Krásné je, když ona láska vyzařuje z obyčejných každodenních maličkostí a okamžiků. Stačí úsměv, letmé pohlazení při míjení se v bytě, cokoliv, co prokreslí den.

2 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...