Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 27. ledna 2009

Knoflíková válka

Knoflíky
vzpomínáš film, ten pro pamětníky
kde kluci se prali a řezali si knoflíky?
válku tu, jak velela tradice
vedli už tátové a dvě vesnice

pojď, též povedeme boj, boj veliký
povedeme válku o tvé knoflíky
rozepínat je budu, ty zapínat je zase
já doufám jen, že v horším čase

až poslední knoflík v té válce padne
tvá blůzka rozevře se, vydá mi tělo vnadné
až poslední knoflík padne v tom boji
budu moct líbat tě, lásku svoji

vím, říkáváš, že válka je sviňa
tahle ale krásná je, tahle bude jiná

* *
Ten film mne jako kluka (ach jo, už i já jsem pamětník) moc oslovil, ale při nedávném uvedení to už nebylo ono. Tak to prostě bývá s dětským viděním a my bohužel stárneme. Veršíky mají opěvovat ono kouzelné rozepínání partnerčina oděvu. Ono pozvolné "dobývání" a odhalování patří k tomu krásnému, k oné předehře mezi mužem a ženou. Alespoň já to tak cítím :).


2 komentáře:

  1. Líbí? Děkuji. :)
    Ono rozepínání knoflíčků považuji opravdu za krásný akt. Akt odhalování, akt naplňující se touhy.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...