Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 30. dubna 2009

Čarodějnice

Čarodějnice


proveď údržbu lítacího stroje
co stvořen je z březových větviček
ať neztratíš se pak z velkého roje
oněch letících kouzelných babiček

březové koště připrav si ke startu
případně vyměň též ho za nové
aby o tvém „speciál ultralajtu“
nebyla černá kronika na Nově

„Do lesa na Kozím vršku se dle svědků zřítil z výšky dvaceti metrů malý letoun. Pilotka ultralightu byla s poraněními převezena do nemocnice. Letecká inspekce prošetřuje příčinu havárie. Jako pravděpodobné se jeví nezvládnutí řízení. Jistá je skutečnost, že stroj nebyl homologován k leteckému provozu.“

zas rok nám utekl jako voda
neproletět by se byla škoda
tedy má milá, tady máš košťátko
s družkami běž si zalítat drobátko

au, au…
já to tak nemyslel!

* *
Pánové, tak pozor na ústa, aby to koště nevzlétlo na vaše záda :). Jinak přeji hezký čarodějný večer a oheň jen na vatře.

3 komentáře:

  1. Ach, básníku, vy o čarodějnicích, já o Mágovi.... nějak bychom mohli složit něco společně, tak vaše-moje-moje-vaše kometa nebyla vůbec špatná. Tak čau. Liška

    OdpovědětVymazat
  2. Tahleta se mi taky líbí.Vájinka

    OdpovědětVymazat
  3. Vaše Kometa nebyla špatná určitě :). Díky...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...