Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 26. dubna 2009

Re na Sen

Amor a Psyché

já maličký tvůj jsem sen
do komůrky si mne vem
ač asi nedám já ti spát
ráda budeš, že mám tě rád
během noci něžných objetí
Amora šípy srdci nám proletí

* *
Loni v létě jsem takto odpovídal na jistém básnickém fóru pod báseň Sen mé kamarádky z druhého konce republiky. Nyní si i ona začíná budovat svůj blog Psáno na Salaši, kde je vystavena i tato báseň. Odpověď tentokrát píšu k sobě. :)

3 komentáře:

  1. A ráno těžko budeš lhář,
    slzy své schovám pod polštář?
    Tak obětuji objetí tvé zas
    na lásku čekám dlouhý čas...
    a zdá se tělesnosti sytá
    po duši touží, čistá, něžná, skrytá.

    Malá Izis

    OdpovědětVymazat
  2. tělesnosti není nikdo syt
    má-li s kým se o duši podělit

    OdpovědětVymazat
  3. Tato je taky nádherná.Vájinka

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...