Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 20. dubna 2009

Reklamní

Reklamní

nikdo neví co to je
přesto textil silanizuje

všichni cvičme, ať jsme fit
jak králíček Azurit

bílé zuby, nemá splín
kdo užívá Tymolín

devět zubařů z deseti dá glejt
že nejlepší je přec Colgate

jak by nežil, kdo neměl
kukuřičky Bonduelle

škoda, že neví Rumcajs, Manka
jak krásně voní Jihlavanka

dík Studentské pečeti
skončím ve tvém objetí

na ples půjdeme pospolu
i s krabicí Perwoollu

s Dobrou mámou si klidně hraj
vše umyje nový Jar

co ušpiní ten váš lotr
vyčistí náš Mr. Proper

nábytek vyčistíme presto Pronto
na reklamy jen mít tučné konto

* *
Děkuji těm pěti, kteří vyjádřili v anketě svůj názor na možnou přítomnost reklamy na mém blogu. Jednomu by reklama byla lhostejná, čtyřem by vadila, ale respektovali by mé rozhodnutí ji sem vložit.
Já jako šestý účastník jsem měl nejtvrdší názor, protože si skutečně myslím, že na básnickém, tedy v mém případě na "básnickém" blogu reklama nemá co dělat. Verše mají ať tak či tak pozvedat ducha, tvořit krásno a to by reklama svojí přízemností srážela.
Šmoulovsky řečeno nemám rád reklamy. Televizních reklam se mi líbí minimum, naposledy ona blondýna: "Je to nějak rozbitý." Koktající druhý díl je nastavovaná kaše. Reklamy využívám k nahlédnutí na další programy a nebo k odchodu na toaletu. V autě reklama znamená přeladění na jinou stanici a na další a na další, protože dost často má reklamu hned několik rádií najednou.
Anketu mi vnukl google, když mi do řídícího panelu vložil zpeněžit, tedy lákadlo vložení reklam s možným výdělkem. Kolik čtenářů by muselo na ty reklamy klikat, aby se mi to vyplatilo a abych si neříkal, že jsem si zničil blog? Ne, děkuji, nechci.

p. s.: Ono vědecky znějící 'silanizování' neznamená vůbec nic, jako by bylo jarizování, cilitizování atd. :)

4 komentáře:

  1. Mě se to moc líbilo.Vájinka

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že jsem tu dlouho nebyl. Blog vypadá velice pěkně. Jinak tahle básnička, jako i ostatní, je velice povedená. Jerry

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za pochvalu. Jako každého ješitného chlapa mne potěšila.
    Ona to snad ani není básnička, ale spíše za sebou řazené reklamní 'antislogany' :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká básnička. Reklamy nesnáším, v TV vypínám zvuk.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...