Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 29. dubna 2009

Mutilovi



Rty básníka
maliny od rybníka
máčené v ranní mlze

Básníkova slova
náplast snová
k srdci se vloudí drze

A dlaně?
Hebké jak kožich laně
štvané v poslední leči

Kdo poetu předčí?


Asi jen to šidlo,
co přidávám jako dík
za pomoc při vytvoření mého blogu

Lenka Rezková
foto: autorka
.

2 komentáře:

  1. Ohó, děkuji moc. To je jediná básnička, kterou mi kdo věnoval. I za to šídlo dík, tak mi říkal bratr, když jsem byl malý pacholík :).
    A pomohl jsem rád. Teď už jen přání, ať trháš básně jak ty hřiby na svých fotkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Tahleta taky je moc pěkná.Vájinka

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...