Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 2. března 2011

Miluji tě, mám tě rád

Ženské boky

krásně proplouváme nocí dnes
a jen do vlasů jsem tobě hles
milá moje, mám tě rád

ta slova asi způsobila
že ses ku mně přitočila
nechala ses zulíbat

tvoje nehty škrábou záda
i to ale láska žádá
vyjadřuješ tak svůj cit

líbám tvoje ňadra, plíce
dmou se stále víc a více
s tebou, v tobě chci já být

krásné jsou tvé nahé boky
znám je dlouho, celé roky
těší mne je hladívat

štěstí mi dává tvoje tělo
co v skálu by se tesat mělo
chci zas zítra zašeptat

miluji tě, mám tě rád

* *
Nevím, co ženy přitahuje na mužském těle, ale žena má tolik nádherných zákoutí, tolik míst předurčených k polaskání.
Prý je žena dokonalejší, protože Bůh se vyvaroval chyb z prototypu. V případě zevnějšku souhlasím stopro :).

6 komentářů:

  1. Ta je ale nááádhernáááá. Zase jste mě dojal k slzám....Opravdu SKVOSTNÁ báseň.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to je rychlá reakce. Vy mi snad koukáte přes rameno :).
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Bodejď by ne!
    I když za okny slunce rozvine svit, chladno ne a ne se ukojit
    Pak stačí otevřít správné stránky, začíst se do slůvek
    umně spletených na copánky
    a hned hřeje ostrůvek ,,u mutila"
    I já bych si ráda přitopila
    Leč celorepublikové sčítání
    myšlenky z mé hlavy nyní vyhání ...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, to je na mou strunu. Jind.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...