Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 23. prosince 2008

Zvíře ve mně

Tetřev hlušec
pod mojí maskou klauna
zastoupena je všelijaká fauna

němý jsem skoro jako ryba
je to veliká má chyba
a není to až tak velká lež
že někdy líný jsem jak veš
i když chvíli jsem byl jelen
zas šípem lásky chci být střelen
a hluchý jak tetřev v toku
bych opět rád byl, lásko, cvoku
už nejsem žádný hejsek
věren bych byl jako pejsek
i přes den, nejen o nocích
trpěl bych tulení nemocí

nejsem sice už plemenný býk
přesto, ukaž se lásko, dík


* *
Ani u této "básničky" si již nepamatuji okolnosti vzniku. Pravděpodobně opět byla podnětem reakce na jinou báseň. Svého času jsme svými dílky na jistém fóru inspirovali jeden druhého. I když, jak nad tím tak přemýšlím, tak asi ne. To šlo čistě ze mne.

3 komentáře:

  1. Rozličná zvířena skrývá se v člověku, když odhalí své myšlenky, city, touhy...sebe.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. On ten člověk, ač se to nezdá, je v podstatě jen chytré zvíře a mnohdy jedná čistě pudově (buď to s tím protějškem 'pude', nebo 'nepude' :))

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...