Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 16. července 2009

Tož kde?

Ne ve mně,
ve sklenici
byla vina!

Sedíme ve vinici
Válím nudou
plod země
hvězdu rudou
od Tramína
po jazyku
Máčím rtíky
V mžiku
žár veliký
srdce rosí
a předsevzetí
touha kosí
Rozpíná mi rozhalenku

V sobě spleti
procitáme pod keři
révy vinné...
Uklízíme prázdnou sklenku
A on mi nevěří
Což je divné

Ne ve mně
Ve sklenici
byla vina

Že jsem jako po vichřici
láskou sladce ovíněna

foto: Lenka Rezková
.

2 komentáře:

  1. mé city už jsou vyjeveny
    mé city už jsou venku
    myslím na krásy ženy
    myslím na tvou rozhalenku

    Tvoji rozhalenku jsem neměl čest ještě vidět, tedy neviděl jsem ani Tebe, ale snad mi tu moji reakci na Tvoji reakci na moje Víno odpustíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpuštěno ještě dřív, než jsi začal psát...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...