Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 16. července 2009

Ve víně je ...

Skrze víno

zapálil jsem svíce
bych skrze víno mohl se na ně dívat
k mé náladě červené se hodí
že jsem se tvé líce
neodvážil líbat
neb s touhou mou též ostych mi chodí

skrz sklenici vína ztrácí svůj jas
ta svíce na stole žhnoucí
s vínem získám odvahu zas
dát ti k nohám srdce své planoucí

s
n
a
d

* *
Chtěl jsem dát do Knihy milostné juniorské, ale pak jsem si řekl, že asi nebude moc mladíků, kteří ze smutku nad svým ostychem sedí sami při svíčce u vína.
Plamen svíčky je krásný při pohledu skrz červené víno, ale to jistě z romantických večeří či návštěv vinných sklípků všichni víme.



1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...