Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 11. července 2009

Starý dům

Starý dům

jsem už jako starý dům
co špatnou má fasádu
jen přítomnost tvých rtů
zvedala náladu

jsem jak k demolici dům
z nějž jen zdivo zbylo
podlahy, okna co rovny jsou pocitům
to vše ve mně shnilo
odumřel všechen cit
který chtěl já tobě dát
už nesmím tě políbit
o jiném si necháš zdát

jak starý dům připadám si
jak dům, co odstřelit se má
to proto, že má už nejsi
vlastně, koho to dojímá?

* *
Tahle neveselá nemá s mým současným stavem mysli nic společného. Jen jsem vynesl na světlo boží to, co už v konceptu delší čas skrýval můj mobil. Je dobré si občas uklidit i v něm.

.

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...