Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

úterý 21. července 2009

Límeček

Rtěnka

potkal jsem já venku
kamarádku Lenku
ona mi svou rtěnku
otiskla na límec košile

o rtěnce nevěda
přišel v čas oběda
choť že jsem nezbeda
teď podezření má nemilé

než se budeš vítat
kamarádku líbat
zda rtěnka jde stírat
tu informaci nutno znát

to vždy se vyplatí
důvěru neztratíš
a láskou bohatý
můžeš svůj oběd vychutnat

* *
Tak za tuhle "báseň" může tv reklama. Jistě jste viděli, jak při návratu manželky domů si muž přepírá košili se stopou rtěnky na límci. A manželka se celá rozzáří, protože ona má v ruce nový prací prostředek. Pokaždé si myslím, že se rozzáří tou představou, jak cpe do pračky onu košili spolu s tím manželem. Pominu-li stupidnost reklam, tak bych pro tu situaci měl pochopení, protože se s hodně kamarádkami při setkání políbím. Je ovšem pravda, že žádná se mi nezavrtává do košile. Tak šup s manželem do pračky :).


1 komentář:

  1. Krásná báseň....a nápad s manželem do pračky není k zahození. Díky za další úsměvný čas u vašich veršů.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...