Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

sobota 30. května 2009

Deviantní

imitace na sukni
co kol boků se točí
způsobuje, se jukni
že vypadnou mi oči

imitace na prádlo
vykukuje pod ní
zakrýt však nic nezvládlo
prádélko tvé spodní

pro mé oči krásný pohled
lahodný to proviant
teď přemýšlím, co bych proved
okouzlený deviant

* *
Kdepak, nic jsem na sebe nepráskl, žádné sklony na sobě ani já ani mé okolí nepozorujeme :). Já se rád jen podívám, když je na co. Ale je pravda, že některé oblečky jsou velmi provokativní.
Dávám do Knihy humorné i když deviantní skutečnost určitě moc veselá není.

"Básnička" vznikla sice dříve, než jsem viděl onen obrázek, ale velmi k sobě pasují. Doporučuji návštěvu ASI ČR.
.

3 komentáře:

  1. I já jukla na slůvka nemravná
    Kolik jen kolik, dívání podob má!

    OdpovědětVymazat
  2. Mutílku,máš to krásné.Vájinka

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za komentované návštěvy v Aťanově zásuvce a za reklamu ASIČR. Taky jsem k tobě juknul a nemáš to tu vůbec špatný. :-) Zdraví Aťan

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...