Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 20. května 2009

Lístek

Krásná jsi, když spíš
dodatečně věnováno kdysi mé ...


milá, hezky jsi mi zvadla
ruka přes pelest ti spadla
krásná jsi, když spíš

vnímám tvojich oblin krásu
chutě mám při lampy jasu
přilehl bych blíž

škoda, že brzo musím vstát
zhasnu, jen si tě nechám zdát
to dnes musí stačit

alespoň teď na papírek
píšu: Miluji tě, Mirek!
nesmím tužkou tlačit

ráno lístek na polštáři
vkouzlí úsměv do tvých tváří
víš, že miluju

zítra už nenechám tě spát
šeptat budu, že mám tě rád
to ti slibuju

* *
Položili jste někdy své milé či ženě na polštář lístek s vyznáním? Já ne! A teď mě to mrzí, protože by ji to tenkrát jistě potěšilo. Pozdě bycha honit, ale nějaké to ráno před sebou ještě mám, tak snad... :)


3 komentáře:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...