Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 10. května 2009

Noční

Zde jsem doporučoval nejprve si přečíst lehce smyslnou báseň Vstoupím ti do sna od mé oblíbené Izis, na kterou má Noční reaguje. Bohužel odkaz jsem musel zrušit, báseň byla smazána.

* *
zhasínám lampičku

dočetl jsem verše básně
vstoupit co do snu mi slibují
pěkně já za slib ten děkuji
uvelebím se teď krásně

věnovat chci se jiné knize
básni ještě nenapsané
té, co snad se živou stane
podobná bouři nebo bríze

zavřeny mám očí klapky
košilka nic moc ti neskrývá
co bude dál, co ve snech bývá?
slyším blízko tvoje ťapky

už špulím hubičku


Pane doktore,
PROBUĎTE SE!
Máme příjem!


* *
Já tedy doktor nejsem, ale snění se nebráním. :)

Re na Noční
 
Malá Izis
Máš vzbudit se,
jak sestřička ti říká,
tak se vzbuď jestli už jsi spal
pacient čeká .... a co dál?
Nu, já přece slíbila jsem
a do snu tvého vstoupila jsem
tak se vzbuď,
tvou pacientku bolí hruď,
a v případ akutní se mění dnešní noc,
lékaře žádá o pomoc
a sestřička si možná pomyslí,
že hypochondr jsem a dělám nesmysly,
vždyť saniťák jí jistě vypráví,
že tenhle "případ" v modrém hedvábí
je akutnější víc, než na "případ" se sluší,
což ona sestra sama asi tuší
a tak budí tě, abys nesnil jen.
Tak se vzbuď, já přišla. Tady jsem.

* *
A tady je reakce Malé Izis na moji reakci na báseň Malé Izis. :)
..

3 komentáře:

  1. Máš vzbudit se,
    jak sestřička ti říká,
    tak se vzbuď jestli už jsi spal
    pacient čeká .... a co dál?
    Nu, já přece slíbila jsem
    a do snu tvého vstoupila jsem
    tak se vzbuď,
    tvou pacientku bolí hruď,
    a v případ akutní se mění dnešní noc,
    lékaře žádá o pomoc
    a sestřička si možná pomyslí,
    že hypochondr jsem a dělám nesmysly,
    vždyť saniťák jí jistě vypráví,
    že tenhle "případ" v modrém hedvábí
    je akutnější víc, než na "případ" se sluší,
    což ona sestra sama asi tuší
    a tak budí tě, abys nesnil jen.
    Tak se vzbuď já přišla. Tady jsem.
    Malá Izis

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna hezčí jak druhá. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá,ale příjemná.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...