Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

čtvrtek 7. května 2009

Re na Toužebnou

Asi bude lepší si napřed přečíst originál a pak se vrátit k mé odpovědi.

* *
slunce mi nabízíš
zapadá večer ale
prý lásku bez hranic
však rostou nové stále
dáš kouzlo létavic
proč? jen chvíli jsou krásné!

třpyt očí dej mi spíš
ať se v nich zrcadlím
rety své jemňounké
ať si je políbím
na hrudi hebounké
šeptat budu ti básně

co dám já asi víš
bezpečné své objetí
čistou duši též mám snad
možná slzy z dojetí
často rčené: mám tě rád
ať nesou trouby hlásné

* *
Ne zcela vydařená odpověď na hezkou Toužebnou Bublinky Icinky, na nádherně zveršovanou touhu po lásce.
.

3 komentáře:

  1. Krása :o) Bublinka to určitě ocení.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc milé.Vájinka

    OdpovědětVymazat
  3. pro Vlaďku:
    Možná to ocení jako básnířka, ale jako žena asi ne. Její nádherná Toužebná byla psána někomu jinému, nebo všem?
    Ale děkuji, že se ta moje reakce také líbila.

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...