Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 24. ledna 2011

Uvítací

Kopretiny

vida, to je prima novina
neboť čte mne milá květina
naráz hezčí je můj svět
uvítat ji musím hned

vítá vás stránka poetova
snad pobaví vás jeho slova
a teď kvítek, jaký jiný
než obrázek kopretiny

* *
Jsem potěšen, že Vám moje stránky stojí za pravidelné sledování. Nejsem žádný básník, jen se občas snažím dát do vešů prožitky své či svého okolí. Pokud se Vám něco líbí, tak jsem jen rád.


2 komentáře:

  1. Poeto, k básničce jsem se dostala až teď, co je chvilka času a dočítám zpětně a ne jen aktuelně a potěšila.janka

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...