Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 21. ledna 2011

Úsměv

Úsměv

tvůj úsměv mile pohladil
a možná on to způsobil
že se mi o tobě zdává

v těch snech má ruka zabloudí
do tajných těch zákoutí
na něž dívka pozor dává

ty dala ses mi jako dar
rozkoší jsi svůdný bar
naše těla slastí hynou

nádherné je milování
je to naše díkůvzdání
nebudu chtít více jinou

škoda jen, že každé ráno
mé štěstí je vyprodáno
probouzím se opět sám

jistě se ta doba blíží
kdy se naše kroky zkříží
řeknu ti, co v srdci mám:

"Tvůj úsměv mile pohladil
a možná on to způsobil
že se mi o tobě zdává…"

* *
Že by zase ke mně přisedla múza? Další rýmy v krátké době! :)
Ano, ano, úsměv dokáže opravdu pohladit, když je upřímný. Neměli bychom jím šetřit.



2 komentáře:

  1. Nejen úsměv
    i slova básníka hladí
    A tak něžně ...

    OdpovědětVymazat
  2. Nááádherná báseň.... Nejen úsměv, ale i každé milé slůvko, objetí či pohlazení...potěší lidskou duši....
    Děkuji vám za to, že smím trávit své chvíle u vás na blogu... Moje duše tu čerpá sílu jít dál...

    OdpovědětVymazat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...