Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pondělí 24. ledna 2011

Mám rád

Muž a žena

mám rád černou barvu
ve vlasech co sedí
mám rád tvoje oči
s láskou na mne hledí

mám rád tvoje líce
když se červenají
miluji tvá ústa
když se odevzdají

mám rád něžnou šíji
ty nevíš ani jak
mám rád tvoje ňadra
tak hebká na omak

mám rád ona místa
kde ti záda končí
myšlenky kol klína
tvého se mi točí

mám rád tvoje nohy
vždyť skvostné ony jsou
miluji tě, drahá
buď navždy prosím mou

* *
Mám kamarádku s černými dlouhými vlasy, které se mi líbí. Nemohu za to, už jako kluk jsem obdivoval vlasatice. To asi proto, že jsem se narodil do doby, kdy se ještě nosily drdoly a většina žen kolem měla delší vlas. Tak tedy její havraní účes mne navedl k prvnímu dvouverší. Další verše jsou už jen mou lidovou tvořivostí, s kamarádkou už nemají víc společného.
I když, napsat bych to mohl - Mám kamarádku s černými dlouhými vlasy, která se mi líbí. ;-)

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...