Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

středa 26. ledna 2011

Svítá

Červánky
už se mi nebrání

bělobou její tělo mi září tmou
patero mých smyslů spánek přemohou
milostné povstání nad námi má moc


pozvolné svítání

v oknech hoří kokrhání červánků
my ještě neoděli se do spánku
milostné konání krátilo nám noc

nebránila se a svítá
to bude hezký den

* *

Ráno mi vyvstanulo na mysli toto dvojverší: za okny křičí kokrhání červánků, my jsme se ještě neoblékli do spánku. Zalíbilo se mi, kupodivu jsem ho přes snídani nezapomněl a tak jsem si trochu pohrál. Protože ranní červánky většinou signalizují zhoršení počasí, tak onen hezký den bude spíše v oblasti duševní. No řekněte, po takové noci! :)

1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...