Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

neděle 23. ledna 2011

Zrcadlo

Zrcadlo

"Miluji tě!" zrcadlo na mne křičí.
Kdo rtěnkou mi jej počmáral?

Ta, jež na mně se tu líčí,
ta, co jsem v noci zulíbal.

A tak na sklo píšu hned
perleťovou odpověď:

"Já tebe taky!"

* *
Ale ne, nebojte se milé dámy, nikdo u mne nespal. To jsem jen narazil na svůj starý komentář pod básní mé oblíbené Malé Izis. A tak jsem si ho vzal zpět.

A tady je i ona inspirace:

Kdybys žil!

Malá Izis

Už dávno nepíšu ti
už nedostávám psaní
cosi kolem nás…
vepsalo svůj vzkaz…
a nejsme už jen zdání…

Sen se proměnil...
Kdos vyslovil svá přání
dám ti odevzdání
kdybys byl!
Zas sama ve svém bytě
přivolávám si Tě.
Kéž bys žil!
Chceš čistou mne i hříšnou
pokornou i pyšnou...
tak jsi snil…
jsem vtělením té ženy
sen tvůj probuzený…
Kéž bys byl!

Už nepíšu ti nic.
Už nedostávám psaní
Nejsem smutná paní
znáš mě víc.
Dnes zrcadlo v tvém bytě
Křičí: Miluji Tě! rtěnkou mou…
A věřím na zázraky
Když čtu: Já Tebe taky!
Najednou…

Jsem čistá víc i hřišná
dnes poprvé si jistá...

A opět děkuji za vypůjčku a za svolení autorky k mým občasným loupeživým návštěvám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...